Take the gun and count to three


jag & min fina Sqhipe i världens bästa stad. ♥
tack för en alldeles underbar kväll gumman
.

Kom hem vid 02:30 typ igår, efter en skit rolig kväll!
Tågresan hem var ju faktis, om jag ska vara ärlig, kvällens höjdpunkt!
Började prata med alla olika människor och skrattade skiten ur mig. Tillsist blev allt vi pratade om varför det uttalas tjex och inte kex.. Så då tyckte en av tjejerna att man skulle säga: Jag e tjåt, ska vi tjnulla? Och det skrattade jag och Fredrik oss ihjäl åt, vet inte riktigt varför.. Sedan helt plötsligt så var resan slut :(

Idag har jag varit en stund hos Mormor ochsedan på Nova lund, bilder på vad jag handlat kan ni få se senare :)
in memory of mj

sv: ja! så himla synd.. vi har börjat blogga igen om du ville veta ;D

2009-08-22, 19:01:46 http://inmemoryofmj.blogg.se/

Name:
???

E-mail:


Website:


Words:


Trackback
RSS 2.0