love,

Det blev stan idag med Natacha. Mellandagsrea är fuckt up. Man hittar inte ett shit där. Jag letade som ett djur efter en BH utan band som jag kan ha på nyår men hell no, hittade nada. Jag får fixa det på något sätt, det blir najs ändå. Jag köpte nödvändiga saker bara som hårspray, make-up, aceton och en big-mama korthållare. Nu drogar jag Nickelback och eftersom jag äntligen fixat hem Youtube convertern så ska jag fylla mobilen med härlig musik från Danko Jones, Backyard babies och Joshua Radin.

På torsdag drar jag ner till min älskade hemstad Malmö och firar nyår med Natacha och Daniela. Vad vi ska hitta på vet jag shi än, men kul ska det bli. Ska bli så härligt att komma hem! ♥


En av dom snyggaste männen som lever - Daniel Adair.
Lindah Erviscka

Hallo! Ville bara seja att jag e i Florida again! Familjen bestemde sej att fira nyar har, so freakin' nice! Svenger nog in igen hos grabbarna i Miami ink, eller va sejer du? Ska jag helsa dom fron dej? :D Ha en alldeles underbar nyar och sa hoppas vi pa att nesta ar blir mycketmycket battre an detta! en massa varma kramar fran lady LaLa!

2009-12-30, 02:47:12 http://babyimasuperstar.blogg.se/
Liljana

DET ÄR NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJS! :D

2009-12-30, 18:02:02 http://liljanaolovic.blogg.se/

Name:
???

E-mail:


Website:


Words:


Trackback
RSS 2.0