questions,

1. Vad lyssnar du på just nu?
Savior - 30 Seconds to Mars

2. Nämn en låt som gör dig ledsen.
Hero of war - Rise Against. Den gör inte mig ledsen, men det känns i hjärtat. Texten är underbar och beskriver mycket.

3. Vilken är världens mest störiga låt?
Alltid när jag får denna frågan så kommer jag inte på en enda! Men åh, det måste nog vara I kissed a girl - Katy Perry, eller om jag ska vara ärlig, alla hennes låtar är fuckt up störiga.

4. Favoritband/artist, of all time?
Nickelback, 7 års kärlek och den kommer aldrig ta slut♥

5. Band/artist du nyligen upptäckt?
Young Guns, Joshua Radin och Danko Jones. Helt amazing alla tre!

6. Bästa kvinnliga röst?
Christina Aguilera, inget snack om saken. Hon är magisk.

7. Bästa manliga röst?
Det går inte att välja en. Chad Kroeger (Nickelback's sångare), hans röst är.. fantastisk! Den är rörande, den gör en lycklig, förtrollande. Pontus Hjelm (Dead by April's LIVE-sångare och gitarrist), han röst är magisk, uttrycksfull och jag är stunned. Jag är kär. Chris Daughtry, vilken man! Det enda jag har att säga är magiskt, magiskt och magiskt! John Mayer, jag är en rocktjej men denna mans röst är obeskrivlig. Jag fastnade direkt och jag får aldrig nog! Och sist men inte minst. Calle Kristiansson (Idol 2:an), hans röst fångade mig direkt på hans audition och han har växt så otroligt mycket.

8. Vilken musikstil lyssnar du mest på?
Hård rock, Country rock och ibland 80-talsrock. Rockklassiker typ. Men om jag ska beskriva min "musikstil" så är jag Rock all in.

9. Vad lyssnar du på när du vill bli glad?
This Afternoon - Nickelback, I made it - Dead by April och Kings of the world - Neverstore.

10. Vad lyssnar du på när du vill lugna ner dig?
Daughtry all in.

11. Senaste konserten?
25/9-O9, Dead by April @ The Tivoli. Bästa jag någonsin varit på!

12. Vem eller vilka lyssnar du på mest just nu?
Nickelback, Dead by April, Daughtry, Neverstore, James Morrison, 30 Seconds to Mars, Coldplay och Itchy Daze.

13. Mest hatade bandet/artisten?
Hata är ett starkt ord ;] jag ogillar. Den jag ogillar som in i helvete är hon satans Katy Perry.

14. Låt som får dig att tänka?
Vartenda låt får mig att tänka, mer eller mindre. 

15. Har du någonsin dejtat en musiker?
Aafan. Jag och Anthony Followill brukade röka gräs in the back of his car.

16. Önskar du att du var musiker?
Ja, en dröm är det ju. Men jag har inget alls intresse av att bli känd.

17. Bästa tjejbandet?
Band och band. Har mina favorit-tvillingar, The Veronicas.

18. Senaste låt du hörde på radio/cd etc.

Higher - Erik Grönwall.

19. Vad tycker du om klassisk musik?
Vackert? Jag kan inte säga ett ord eftersom jag inte lyssnar på det.

20. Vad tycker du om countrymusik?
Countryrock is the shiet liksom.

21. Vad tycker du om death metal?
Death metal.. Skrikigt, mörkt och kan ibland vara väldigt bra. Det är inget jag lyssnar på så mycket.

22. Senaste STORA bandet du såg live?
Haha.. Destinys child för måånga år sedan. Min största dröm är ju att se Nickelback live, åh!

23. Lyssnar du på musik på främmande språk?
Nej. Jag gillar inte ens svensk-musik.

24. Om du var ett instrument, vad skulle du vara?
En akustisk gitarr, där kommer det underbaraste och vackraste ljud som finns ifrån.

25. Lyssnar du på radio?
Ja, har ingen egen dator än och då blire radio istället för Spotify ;]

26. Gillar du MTV?
Ja, nästan den enda kanalen jag glor på. Men det är boring som fan att dom inte spelar så mycket musik längre. Det är mest program. M:et står ju för music!

27. Har du träffat någon känd musiker?

Känd och känd. Stötte på Janet Leon på Helsingborgs-festivalen.

28. Vilken låt beskriver dina känslor just nu?

Carry me - Dead by April.

29. Låt(ar) som beskriver ditt liv?
Det finns ingen låt som beskriver mitt liv. Det finns låtar som hjälper mitt liv, stöttar mitt liv och får mitt liv att fortsätta. 

30. Kan du namnet på alla bandmedlemmar du lyssnar på just nu?

Jimmie Strimell, Pontus Hjelm, Marcus Wesslen, Alexander Svenningsson och Johan Olsson ^^, jag är ett stort fan av Dead by April, det vet mina trogna läsare ;}

31. Vilken känd musiker skulle du gifta dig med om du fick chansen?
Får jag kalla Marcus Wesslen eller Calle Kristiansson för känd musiker? Dom båda två kan gärna säga "i do." 

32. Favorit filmsoundtrack?
Grease, menar det liksom.

33. Vad lyssnar dina föräldrar på?
Min mami lyssnar på allt, nu menar jag verkligen precis allt. Och hon gillar det.

34. Vad lyssnar du på precis NU?

Unhateable - Dead by April. Kärlek.

35. Använder du bandtröjor?
Nej, det har jag aldrig gjort. Vet inte om jag kommer göra det heller. Mja, jo, en Nickelback- och en Dead by April-tröja hade ju inte suttit fel ;p
FABU

Hejhej!

Jag ville bara kika in och önska en riktigt god jul

KRAMAR FRÅN HANNA

www.fabu.blogg.se

2009-12-23, 23:00:37 http://fabu.blogg.se/
- YEAH BABY!

- TACK TACK ;D

2009-12-24, 00:15:53 http://wolveriina.blogg.se/
Alina

Godnatt och GOD JUL! :)

2009-12-24, 00:22:46 http://musicrecord.blogg.se/
vesna

ja superfina :)

2009-12-24, 00:33:56 http://vesna.blogg.se/
molly♥

sv: hihi, håller med ;)

God jul!♥

2009-12-24, 10:25:27 http://mollllys.blogg.se/
Naima



Hejsan vännen !



Fin blogg =),Allt bra med dig ?

Jag vill gärna pressentera min blogg till dig där jag skriver mycket om smink & hustips, besvara alltid på frågorna angående smink & hud och har du frågor så finns svaret hos mig alltid :)



Kram // Naima ( www.naaimas.blogg.se )

2009-12-24, 17:16:44 http://naaimas.blogg.se/

Name:
???

E-mail:


Website:


Words:


Trackback
RSS 2.0