THE GIRL BEHIND/ IAMAWESOME.BLOGG.SE



Namn: Sabrina Caballero
Född: 1992-02-28
Bor: Helsingborg
Gör: Går Barn & Fritids-programmet på Victum gymnasie.
Civilstatus: Singel
Intresse: Musiken.



Dead by April ~ Pontus, Johan, Jimmie, Marcus & Alexander.
5 av personerna som betyder mest i mitt liv. Ni räddar mina dagar, ni gör mig lycklig.
"Don't let your memories break you" - från In my arms - Ska bli en tatuering.
19 augusti 2009 , 25 september 2009 - två av dom bästa dagarna i mitt liv.
Och fler såna dagar ska jag ha! : ) Jag älskar er.




Nickelback ~ Ryan, Chad, Daniel & Mike.
4 av personerna som betyder mest i mitt liv. Er musik får mig att må bra när jag mår som värst. Era ord är det viktigaste för mig, era låtar är speciella. If everyone cared 'refrängen' - Ska bli en tatuering.
Jag längtar till den dagen jag kan se er LIVE. Jag längtar verkligen. Det är en dröm.
Jag älskar er.

YOUSOFINE

Då blir jag den första att skriva en kommentar här och säga : FYFAN VAD DU ÄR GRYM!

2009-10-26, 22:26:29
Rina

YOUSOFINE; Tack jossan. <3

2009-10-26, 22:27:23 http://iamawesome.blogg.se/

Name:
???

E-mail:


Website:


Words:


Trackback
RSS 2.0