love,


Coldplay - Jimmie Strimell (Dead by April) - Chad Kroeger (Nickelback) - Jason Mraz - John Mayer

Jag kommer fortfarande ihåg dagen jag fann Dead by April, första låten jag hörde var Stronger på deras Myspace.
Jag glömmer aldrig det. Fantastiskt. Ni är mina stjärnor. Jag älskar er. Jag är ingenting utan er.

7 år har jag delat med Nickelback. Sju hela år. Känns helt sjukt. Jag älskar er bara mer och mer för varje dag som går.
Ni är allt för mig, ni var min första kärlek. Det är speciellt, väldigt speciellt.

Min musik är den vännen som aldrig någonsin kommer hugga mig i ryggen. Jag är väldigt stolt över att ha just denna vän. Tack för att du finns där för mig vartenda dag och vartenda natt. Du får mig att börja leva på nytt. Kärleken är stor.


Name:
???

E-mail:


Website:


Words:


Trackback
RSS 2.0