F♫CKING/THURSDAY




Nickelback ♥                     #1 Where do I hide  #2 Another hole in the head  #3 Hollywood


Denna torsdagen har varit en riktig f♫cking torsdag, som rubriken säger, har varit helt död sen sekunden jag steg upp. Hm, kanske borde göra varje torsdag till en "stanna-hemma-och-sov-dag"? Passar mig perfekt. Jag vill göra om min design, den har tröttat ut mig. Har ni några förslag/tips?

Jag ska ligga i sängen om ca 10 min. Nej, jag ljög. Vi säger 15-20 min.
Måste hinna röka, ta bort sminket, etc etc. Nighty night! ☺

YOUSOFINE

Hm okej. 1: Ändra textstilen där man skriver kommentarer. Passar inte längre ihop med dina inlägg. 2: Kanske ändra bild i menyn? Jag älskar den du har nu, riktigt fin men kanske något mer "Awesome" om du förstår vad jag menar? T.ex en bild på dig utomhus, en "outfit-bild" eller bara när du gör något crazy? :D ... HAHA bli inte arg på mej nu ;) Sov gott hjärtegryn, kramar!

2009-11-12, 20:58:13
Rina

yousofine; haha NEJ blir inte arg. Jag frågade ju om tips & råd ;) OK, ja du har rätt, mska ändra textstilen. Nja, bild.. Har också tänkt på det, men har inga sånna bilder direkt. Ska kolla igenom albumet ;) Tack för tipsen. Puss!

2009-11-12, 20:59:45 http://iamawesome.blogg.se/
I S A B E L L A

SVAR: Haha, har du också en del plugg att göra?

2009-11-12, 23:19:39 http://tinkerbella.blogg.se/
hej

ha en bra dag.

2009-11-17, 08:41:53

Name:
???

E-mail:


Website:


Words:


Trackback
RSS 2.0