You moved in last friday night



I can't fight anymore for you..             Igår efter skolan stack jag och Shqipe till stan och mötte syster, köpte min fina efterlängtade ring, har ej tagit några bilder på det jag köpt. Men det gör jag kanske imorgon. Köpte mer än en ring iafl, lite kläder och så. Idag följde jag med syster och mama till Väla och där köpte jag en stickad tröja från Gina, Hudvårdsgrejs och en tjock fet jäkla halsduk. Blev inte mer än så för jag har inte råd att slösa pengar igentligen men jag gör det ändå :) + FÖRRESTEN, jag råkade svälja min kula så jag har köpt ny. Den är ball. Jag visar den imorgon :)

Just nu; Röka, duscha sedan sova.
When you wait for a call that never comes,
when you're awake at night cause you miss someone
~ The Veronicas - This is how it feels
jennie

vilken fin bild säbbs. haha, så du lyckades också svälja din kula alltså ;) rädd? haha. <3

2009-10-21, 23:08:40

Name:
???

E-mail:


Website:


Words:


Trackback
RSS 2.0