Would you say goodbye to yesterday?



Jag och Natta stack till lillasyster igår och va där hela dagen. Fan, vad jag saknar henne.
Varje minut, varje sekund. Önska bara hon kunde vara här hos oss hela tiden. Jag älskar dig Esmeralda ♥

Nu håller jag på att måla naglarna och sen hoppar jag in i duschen. Jag är jävligt nervös för kl. 16.00 ska jag träffa en kille. And im dying. HEHEHEHE.

121 dagar kvar tills jag fyller 18. Jag längtar. Jag ska be till gud (även om jag inte tror på dig) att Dead by April ska spela för mig på min födelsedag. Jag ska be till gud (även om jag inte tror på dig) att Marcus pratar med gänget. Det hade varit den bästa födelsedagen i hela mitt liv.


Nickelback - If today was your last day
       - Låt mig se er live, nu tack.
Johanna

Såå fin rubrik, och bilden var supersöt.

Lycka till med killen :D

2009-10-29, 14:51:17 http://baraleverlivet.blogg.se/
ღ Sabine

ooh spännande med the guy ;)

2009-10-29, 21:15:05 http://enibas.blogg.se/

Name:
???

E-mail:


Website:


Words:


Trackback
RSS 2.0