Calm yourself, he says to me




Kamelot - The black halo
B to the E to the S to the A to the TT!

Vi skippa stepdans-passet idag, blir vanlig stepp imorgon & aerobic på torsdag. Orkar jag?
Jag har också en grej och säga: FÖR I HELVETE. Är bara så jävla trött på allt. Eller igentligen vet jag inte ens vad jag är trött på (?), lire cp är jag endå. Vill bara skrika och gorma, men då gör tungan ont. Jag kan inte sjunga heller, eller jo jag kan, men aj, det svider. :( Jobbigt, kanske därför jag är så arg? hah buhu.

Tror säkert att alla i hela Sverige har sett Idol? - Jo jag också! :))
Jag ska packa min "skol"väska snart med lite gympagrejer (MEN AAFAN, jag är med på gympan!) och böcker jag har här hemma. Sedan får jag väl se om jag hinner se lite av Hells Kitchen innan det slutar, vilket jag ej tror jag hinner.

Jag älskar min syster, jag älskar min mama. Jag har världens bästa familj, ni är hela mitt liv, mitt allt. Nr 1 föralltid i mitt liv. Tack för att ni är dom två allra bästa personerna på denna jord.

Ville också säga att jag älskar min bästa vän. Vid dessa tillfällena är hon typ den enda räddningen. Även om jag kan hata dig ibland (urrrsäkta) så ÄLSKAR jag dig något enormt. It's so amazing to have you bitch, I love you!
karrlaaa

jag va lite rädd att klicka på länken ska du veta =P trodde shippe eller martina eller nån annan skulle komma fram haha <3 love dig med o kan oxå hata dig ibland ;)

2009-09-09, 15:29:58 http://kaarlaaa.blogg.se/
emma ♡

Var inte så säker på det, tjejen! ;-) Den kan mycket väl finnas kvar då, det får vi allt se!



Ha en underbar kväll <3

2009-09-09, 17:50:06 http://emmasgarderober.se

Name:
???

E-mail:


Website:


Words:


Trackback
RSS 2.0