Reaching things now, I never thought possible



Dead by April - I made it.. ♥

" Gone are the flames
Gone are the tears and pain
That burned me that hurt me

Some days I could barely get through
Still I knew I stood never too far from you

Look at me now, I made it
Feel my heart now, I made it
Reaching things now, I never thought possible
Here I am now, I made it
Here is my life, my true dream


I´m not afraid
Even through the darkest moment
I never gave up
In my mind what I´m reaching for
Is coming closer
My dream never faded out
I never gave it up
"

Det allra bästa jag vet är att sitta på rummet, stoppa in hörlurarna i öronen och pumpa denna om och om igen på högsta volym.. Den är så.. mig?

Jag vill bara säga till dessa killarna hur mycket dom verkligen betyder för mig.. men det tror jag dom fattar ändå men jag älskar dom något så jävla enormt.. det är helt sjukt hur mycket ett musikband kan betyda.. Men deras musik är det bästa jag vet.. Samma som med Nickelback, det allra fucking bästa jag vet.. ♥

-      nu ska jag lägga mig i sängen och plugga, buuh. sedan sovasovasovasoooooova!
Vet ni vad? Om 5 dagar så ska jag stå och njuta till mitt absoluta favoritband igen! Fattar ni allsåååå the feeling? Helt jävla obeskrivligt, vet inte ens vad jag ska skriva eller säga.. Gud, mitt hjärta bankar i 160, fan mer! Jag är såsåsåså lycklig, lika lycklig som jag var på NRJ in the park. My dreams are coming true ni vet.. Dom betyder allt, jag lovar allt!
maria

lite avundsjuk på att du ska få se dom snart, själv får jag vänta typ 79 dagar xD

2009-09-22, 08:51:15 http://heroinecrush.blogg.se/
maria

sv: köpte den på hultsfred :P

men den finns på deras hemsida med :)

2009-09-22, 10:34:05 http://heroinecrush.blogg.se/
Alicia

Fin blogg!

Ha en bra dag :)<3

2009-09-22, 14:39:45 http://speeechless.blogg.se/

Name:
???

E-mail:


Website:


Words:


Trackback
RSS 2.0