DEPRESSING/SUNDAY

Imorse solade man i ca 1h innan solen drog sin väg. Sen dess har jag inte gjort ett smack, ruttnat framför datorn och TVn. Jag håller på att ladda ner säsong 1-6 av One Tree Hill men det står fortfarande att det är 54 timmar kvar. Men lite lycka fick jag ändå när jag såg att One Tree Hill har börjat gå på TV igen, 18:OO på kanal5. Älskade serie.

Jag vill resa till min andra halva, Spanien. Jag vill äta Patata Bravas på ett parkcafé i Castelldefels. Jag vill tatuera in en örn på mitt högra ben. Jag vill köpa nya saker till mitt rum. Jag vill möblera om. Jag vill köpa en ny mobil. Jag vill ta körkort. Jag vill tillbaka till Väsby Förskola. Jag vill ha ett SMS från dig. Jag vill ha en reunion med mina brudar i Malmö. Jag vill skrika mig hes på en konsert. Jag vill tälta. Jag vill till Båstad och festa med kändisar. Jag vill att Ännchie ska komma hem. Jag vill ligga på stranden. Jag vill bada i Sveriges kalla hav och skratta så jag får ont i magen till hur komiska Otilia, Natacha och Robin är. Jag vill inte erkänna att jag gärna hade fortsattit med att röka.

Nu skiter jag i detta. Nu ger jag upp.
Du kan ta ditt jävla skit och stoppa upp det någonstanns. Jag är ingen jävla toffel.


Name:
???

E-mail:


Website:


Words:


Trackback
RSS 2.0