I/can't/get/you

Torsdag idag, bara en dag kvar att härda ut sen är det påsklov. Helt freaking awesome. Det är plugg, plugg och plugg all the time. Jag och Shqipe gjorde ett "prov" tillsammans nyss over the phone, easy shit men inte imorgon. Vi får ju våran bestraffning genom att halva klassen som fick IG, ska ta sin röv till skolan för att sitta där i 3 timmar medans andra halvan är hemma och snoozar i sin varma säng. It's not fucking fear. Anyway, jag har nyss (25 min sen) sett ett helt fiercigt avsnitt av Criminal Minds, as usual♥.

I flera månader nu så har jag suttit på Tradera, glott på den ena gitarren till den andra, men tvekar fortfarande. Saknaden till gitarren är stor, jag fattar inte varför jag gav upp. Jag vill så gärna börja spela igen, fast bara hemma med en internet-kurs. Måste fixa till mina granna skills. Ska man slå till, kanske? And I promise you, lovers, uppdateringen ska bättras. Jag har inte varit på topp bara. Love.




Name:
???

E-mail:


Website:


Words:


Trackback
RSS 2.0