list,

Jag är beroende av att höra ny musik.
Jag gillar att komma hem på morgonen och slänga av mig mina heels.
Jag äter helst fyllekäk, ju fetare desto bättre.
Jag säger ja till en shot, eller fem.
Jag ger mig sällan in i
matteboken och alla förbannade tal den erbjuder.
Jag är duktig på att snooza.
Jag stör mig på folk som sätter sig brevid en i bussen när det finns ca tio andra lediga platser.
Jag läser helst alla intressanta biografier som finns.
Jag är vackrast när jag är full, eller ja, iallafall känns det så.
Jag skrattar åt allt.
Jag är en typisk "lev-för-dagen" människa.
Jag har aldrig ätit mango.
Jag är lycklig när jag står i ett publikhav och känner basen i hela kroppen.
Jag trivs inte med att vara nykter.
Jag är dålig på att vara tyst.
Jag är rädd för att stå och trampa på samma ställe.
Jag älskar att öppna upp en kall.
Jag tror på mig själv.

Name:
???

E-mail:


Website:


Words:


Trackback
RSS 2.0