But that's alright, because I love the way it hurts

Utgången igår var lika rolig som alla andra bortsett från att jag var så satans trött efter lägret. Bu-fucking-hu. The dude hängde med mig hem efteråt och I couldn't be happier. Att somna och vakna vid hans sida är det bästa som finns. Idag drog jag med morsan, mormor, Helena och Helena's mamma till IKEA för att kolla på när brudarna gick modevisning. Jag stannade kvar efter att mamma & company dratt hem för att umgås. Ikväll tänker jag chilla röven av mig och sitta framför TVn. Awesome.








Natteravn - Rasmus Seebach, Love The Way You Lie - Eminem feat. Rihanna, Naive - The Kooks, Kvar I Nåt Jag Lämnat - Melissa Horn, Crimson Sky - Hoffmaestro & Chraa, Still Breathing - Mayday Parade, Kill - Jimmy Eat World

Name:
???

E-mail:


Website:


Words:


Trackback
RSS 2.0