when i think of you, my heart sings a little love song


Tänka sig att det tog mig bara en dag. Rättare sagt, nästan en halv-dag.
Jag har cravings. Cravings efter korsetten från BIKBOK. Jag är förälskad.
Jag är förtrollad. Den ska bli min. Jag ska ha en skinn-bustier. Även om den ska sys.
Sys för hand av en storasyster. Jag ska bli stolt mamma till en skinn-bustier en dag.

Genomlider ytterligare en dag av plugg. Genomlider ytterligare en dag i Victum Gymnasium.
Det är inget jag tänker rekomendera. Gråter en skvätt. Tröstas av mammas Curry-kyckling.
Jag sätter ett leende på mina läppar genom att tänka på mina brudar. Mina underbara vänner.
Ett leende genom att läsa min pojkes SMS om och om igen. Känner redan längtan av honom.
Jag håller huvudet högt och andas mig igenom dagen. Om två år är det över. Två år för mycket.
Jag kommer gråta en skvätt när jag sätter den vita hatten på mitt huvud. Äntligen, nu är det min tur.
Min tur. Som det skulle varit Juni 2010. Som det skulle varit Juni 2011. Men det blir Juni 2012.

PS. Jag gråter även för att drag-kedjan på mina brand new svarta jeans gick av..


Name:
???

E-mail:


Website:


Words:


Trackback
RSS 2.0