high,

Hur är det möjligt att sova nästan 80% av sina dagar? Det är Trötter som sitter här framför dumburken och nyss vaknat. Mina öron får vakna till Neverstore's alldeles underbara album Heroes wanted. Jag har egentligen lust att bara slänga täcket över huvudet och sova till XMAS day, för ikke ska det missas.

Självklart ska Idol-finalen ses. Det är det enda man längtat till. Att få se antagligen Calle eller Erik's fina dröm gå i uppfyllelse. Hmpf. Ställ mig på den scenen, tack. Jag håller tummarna på att morsan köpt chips, för fan vad jag är fett-sugen right now. Det är fredagsmys, right? Nu ska jag dra på mig syrran's UGGS och röka en god cigarett. So long, suckers.

YOUSOFINE

Sova är skönt ju ;) testa å se om du kan sova till julafton :D

2009-12-11, 23:53:41
Rina SVARAR

yousofine; haha de skulle du velat va? ;) ne men orkar inte, måste käka& sånt vettu.

åh, såg du idol ikväll? calle's version av Higher, MÄSTLIGT. Fick rysningar enda upp i öronen, vilken man, den där calle.

2009-12-11, 23:59:04 http://iamawesome.blogg.se/

Name:
???

E-mail:


Website:


Words:


Trackback
RSS 2.0