2OO9,

DID YOU DO SOMETHING UNUSUAL THIS YEAR Japp, tungan piercades, jag vågade bli kär första gången på jävligt länge. Jag vågade lita på folk igen. WHICH COUNTRIES DID YOU VISIT Tyskland.... Var det bara tyskland? Ja kanske det var, fan vad illa. DID YOU MISS ANYTHING IN 2OO9 THAT YOU'D WANT IN 2O1O Ja, jag vill ha en BRA pojkvän, BRA vänner och ett BRA liv. WHICH DATE FROM 2OO9 WILL YOU REMEMBER THE MOST 19 augusti när jag såg Dead by April LIVE på Malmöfestivalen och 25 september när jag och Shqipe var och såg Dead by April LIVE på The Tivoli. Det var den absolut lyckligaste dagen i mitt liv. En helt jävla underbar upplevelse. WHAT WAS YOUR BIGGEST SUCCESS IN 2OO9 Att jag lärde mig att jag kan göra precis vad jag vill. WHAT WAS YOUR BIGGEST MISTAKE IN 2OO9 Vilket ska jag börja med? 2OO9 var inte mitt år. YOUR BEST BUY IN 2OO9 Puh. Måste vara mina kängor, too die for. WHAT DID YOU SPEND MOST MONEY ON Same as always - Cigaretter. DID SOMETHING MAKE YOU REALLY HAPPY Vart fan börjar man? Att börja skolan och träffa alla dessa underbara människor jag träffat. Att se min mammas dröm gå i uppfyllelse. Att se mig själv i spegeln och verkligen vara stolt! WHICH SONGS WILL REMIND YOU OF 2OO9 Dead by April's album (självklart), This afternoon - Nickelback och They bring me to you - Joshua Radin. WERE YOU HAPPIER OR MANAGED THIS YEAR THAN PREVIOUS YEARS Jag har varit så jävla glad! WHAT DO YOU WISH THAT YOU DID MORE Sagt det jag ville ha sagt. WHAT DO YOU WISH YOU DID LESS Ingenting alls. DID YOU FALL IN LOVE THIS YEAR Ja, jävligt kär. FAVORITESHOWS ON TV JACKASS, OTH, Greys anatomy, How I meet your mother och DHW. IS THERE ANYTHING THAT WOULD'VE MADE YOUR YEAR EVEN BETTER Ja, om jag bara hade stannat på The Tivoli i fem minuter till... DESCRIBE YOUR STYLE 2OO9 Svart, nitar, smycken, ostylat. WHAT MADE YOU FEEL GOOD Att bara ta det lugnt och vara med min familj. WHICH CELEBRITY DID YOU MOST CRAVE Den snyggaste kändisen there is - Marcus Wesslen. WHO DID YOU MISS THIS YEAR Min lillasyster som jag träffar för sällan. AWESOME NEW FRIENDS YOU MADE THIS YEAR Shqipe, Lotta, Patricia, Johanna♥ PLANES FOR 2O1O Det ska bli mitt år.
shqipe

JAG ÄLSKAR DIG (L)

2009-12-29, 09:20:41

Name:
???

E-mail:


Website:


Words:


Trackback
RSS 2.0