Send me an an-an-an-gel


Jag älskar dig gubben. <3

Imorse vaknade jag 8.00 för jag skulle till veterinären med Tiger för han skulle vaccineras och vägas och sådant. Haha stackars tusse då, han var livsrädd. Men iafl, det gick bra och han var inte underviktig eller något så de va skönt :) Förutom att han snart ska kasteras och jag kommer inte vilja lämna honom alldeles själv där =(..

När jag kom hem igen så gick jag och la mig dirre för jag va riktigt trött, vaknade vid 13.00 kanske igen och då följde jag med mama& syster för syster skulle övningsköra :) hahaha inga kommentarer.. Sen stack vi ner till jouren och pratade lite med Stevie och lämnade våra sånna lönpappersgrejer, så wieeeee nu har lönen kommit =) Fast det blev ej såmycket, bara 2000kr typ =( haha.

Nu ska jag ställa tillbaka möblerna i rummet och göra det fint igen, haha ser ju förjävligt ut här. Man kan inte ens röra sig. Puss!

Name:
???

E-mail:


Website:


Words:


Trackback
RSS 2.0