N S E ♥


nse.

Vaknade för ca en timme sen, haha urk, kunde ej somna igår förrens typ 06.30 för de va så jäkla varmt. Så jag satt uppe och kollade på "Living with Michael Jackson" på youtube hela natten/morgonen. Och idag vetejag fan vad ska jag hitta på, kanske borde städa rummet? Ja, och så kan jag försöka riva bort färgen från väggen hha wie!

Just nu vill jag ha 3 vita väggar och en chockrosa =) Eller tiger-inspirerad.. grr.. Haha jag ska göra om hela rummet EXAKT i min stil! Fast när vet jag ej, och aja om det är lönt vet jag ej? Eftersom jag ändå vill bara flytta till Malmö så snabbt som möjligt, äsh men det kan ta sin lilla tid ändå! Jag ska ändå gå ut skolan först och det är ju ytterligare 3 år. :)

Detjag också ska börja med är att köpa en större TV.. den jag har nu ser bara dum ut i detta stora rummet, hah! Så liten och söt, höhö. Och möblera om vill jag också göra, och köpa ny matta.. Och flera garderober.. Mina kläder får ändå¨inte plats! Eller så borde jag bara rensa istället.. Ja, det är vad jag ska göra idag - Städa, tänka på hur jag vill ha mitt rum och rensa mina garderober!

Name:
???

E-mail:


Website:


Words:


Trackback
RSS 2.0