He was my bestfriend, I tried to help him


Tunika - Gina, Skor - Dinsko

Hann ej uppdatera igår innan vi åkte till mormor, men är iafl hemma nu.
Vi stack till Center syd så visar mina nya skor sen hihi ;D



DAGENS
Klädsel:
 Det på bilden. 
Frisyr: Som på bilden - nersläppt och ruffsigt.
Vill ha: Ett par stövlar och en egen liten dator. 
Låt: Dead by April - Promise me
Köp: Ett par skor, en bh, kajal& nagellack, sen tror jag ej det var något mer.
Godis: Nope. men idag ska jag fantamig äta chips! 

FÖRSTA
Utomlandssemesten:
Spanien
Jobb: Barnvakt. 
Köpta skivan: No idea.
Piercing: Öronen.
Konsert: Destinys child i Globen, tror jag.

SENASTE
Personen som sms:ade dig
: Shqipe ♥
Personen som du kramade: Mormor ♥ 
Personen du sa 'älskar dig' till: Mama ♥
Filmen du såg: Vet ej. Pirates of the caribbien (stavning?) igårkväll.
Måltiden: Hamburgare ;p

SKULLE DU
Våga hoppa fallskärm: Men aafan.
Våga hoppa bungyjump: Haha nej. 
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Ohja, det sexigaste som finns på en kille!
Kalla dig själv lycklig: Ja verkligen! :)
Ljuga för någon: Haha ja, bara när jagmåste ;)
Kunna springa 50mil: Haha ja... Om jag får 3 miljoner?

VAD
Gör du just nu: Har tråkigt och lyssnar på music.
Ska du göra imorrn: Sova hela jävla dagen. 
Har du med dig in på bion: Läsk.
Är det för väder hos dig just nu: Typ sol och moln.
Skulle du göra om du vann på lotto: Hoppa upp och ner, springa fram och tillbaka ochså skrika. :)

BLANDAT
Hur gammal blir du nästa födelsedag:
 Eighteeeeeeeen! 
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Nej.
Använder du huvtröjor: Aa, när jag snor en killes :D mysigast då
Vill du just nu ha någon piercing eller tatuering: Tatueringar, tack..

VAL
Solnedgång eller soluppgång: Solnedgång.
Sommar eller vinter: Hösten.
Sova på sida, mage eller rygg: Magen.

VAD/VEM
Sa du senast:
Hemligt :)
Stod det i ditt senaste sms: "Eller ja, tror vi är de haha :D"
Från: Shqipe
Vem är 20:nde kontakten i mobilen: Mormor :)
Är ni bra vänner: Jadå. älskar min mormor!


Name:
???

E-mail:


Website:


Words:


Trackback
RSS 2.0