The biggest goals in my life


Nickelback.
Chad Kroeger, Ryan Peake, Mike Kroeger &Daniel Adair.


Dead by April.
Jimmie Strimmell, Pontus Andersson, Johan Olsson, Alex Svenningson& Markus Wesslén. 

Ibland vet jag verkligen inte vad jag skulle gjort utan er.

Jag har 2 (rättaresagt 1000, ska ju verkligen göra detta om och om igen) mål kvar i mitt liv.
1: jag ska se Nickelback live, och inte bara en gång. jag ska uppleva den härliga känslan till deras live musik, alldeles underbart kommer det vara. jag hoppas verkligen detta händer mig, då kommer jag - jag lovar er - vara den lyckligaste tjejen i hela världen!



2: jag har redan varit världens lyckligaste då jag såg Dead by April live på Malmöfestivalen. men jag ska se dom flera gånger, det har jag redan bestämt. jag vill verkligen uppleva det utan att det ska vara en massa fjortisar runt omkring som skriker och håller för öronen.

YOUSOFINE

åh, jag vill oxå se dom LIVE! härligt..

2009-09-07, 20:54:35 http://yousofine.blogg.se/

Name:
???

E-mail:


Website:


Words:


Trackback
RSS 2.0