If you feel like letting go



Right in front of me, or maybe you're in disguise? How do I find the perfect fit?

Jag är så jävla trött.. På exakt allt. Fyfan, ge mig 25 september nu, så jag kan bli lycklig.

Iafl, Malmö på lördag. Ska träffa lilla Karla, hennes bfriend och hans kompis. Och ska kanske träffa en kompis snabbt innan eller efter, haven't made up my mind yet.

Nu ska jag gå ut och röka eftersom jag nyss ätit världens goaste taco-tårta.
                                                                                         Och sammtidigt - { good charlotte - hold on }
jennie

fin du är. <3 ooooooo mammacecilias tacotårta e såå good :D

2009-09-16, 21:03:36
maria

den här bloggen var intressant, ska börja följa dig ;)

2009-09-17, 13:40:21 http://heroinecrush.blogg.se/

Name:
???

E-mail:


Website:


Words:


Trackback
RSS 2.0