23RD/24TH/&25TH/OF/APRIL

Jag har nog haft den bästa helgen på länge. I fredags drog vi till The Tivoli, det var verkligen en oförglömlig kväll/natt/morgon. Helt jävla awesome. På lördagen blev det mys hemma hos Annie med fett god mat, sprit och skratt. Idag var jag ledig från skolan, skönt som fan. Jag har verkligen ingen lust att dra dit imorgon, jag är så jävla trött på skolan för tillfället. För mycket plugg och för mycket stress.

Just nu ligger jag och degar i min soffa medans jag glor på Roast på Berns, där underbaraste Johan Glans blir roastad. Jag längtar redan efter nästa helg. Vi drar och dansar på The Tivoli igen, Kingston goes Valborg. Hoppas nästa helg kommer bli lika awesome som denna.


Bild från i fredags. Jag och världens bästa Natacha i mitten typ. Ja, håret lyser ju upp.

Name:
???

E-mail:


Website:


Words:


Trackback
RSS 2.0