So, tell me why we're talking when we dance so good?

Sunday, I'm in love. Jag somnade med ett leende på läpparna igår och vaknade med samma leende imorse. Igår drog jag, Natacha, Annie och Josephine till Malmö för att kolla på när idolerna uppträdde. Och vem tror ni att vi ser direkt när vi hoppar av tåget? Jo, självaste Erik Grönwall. Jag tror att mitt hjärta slog 500 gånger extra när han kramade mig.

Erik Hassle, Erik Grönwall och Apollo Drive var underbara på scen. Och när RIX FM tog slut gick vi till ett hotell som heter City, där vi ska bo den 27 augusti, och ja. Vem stod i receptionen om inte Erik Hassle? Mitt hjärta stannade. Jag tappade andan. Jag har träffat, pratat och kramat en av mina största idoler. Lucky fucking me.


APOLLO DRIVE


MY LOVE, ERIK HASSLE


LOVELY ERIK GRÖNWALL


SUDDIG BILD MED ERIC SAADE


NATACHA OCH JOSEPHINE MED ERIK HASSLE


JAG OCH THE ONE AND ONLY HASSLE


Name:
???

E-mail:


Website:


Words:


Trackback
RSS 2.0