one/sweet/moment

Jag har varit lite off nu på senaste tiden, vilket man får lov att vara ibland. Tänkte sammanfatta min helg. Friday: Girls night out, javisst. Tabletterna började avta nångång under kvällen, så ett trevlig sällskap var jag tyvärr inte, i'm sorry for that. Men det var en helt underbar kväll, tack så mycket! Saturday: Drog till min lover runt 17:OO, had a wonderful time. Rörde mig hemmåt runt OO:3O. Sunday: Uppgift avklarad√ på MSN med Shqipe, städning snart och TV-kväll med How I Met Your Mother 2O:OO och The In-Laws 21:OO.

Förresten, jag var på House Of Pain och beställde tid till tatuering förra veckan. Date: 12 april 12:OO. Jag är taggad som fan. Nu måste jag bara bestämma mig för vilken text och storlek jag ska ha så jag kan gå dit och få ett pris. Och en härlig sak till: medans jag väntar så ska jag gadda mig bakom örat (hoppas jag), 4 music-notes. 1:a för Mami, 2:a för Natacha, 3:dje för Esmeralda och 4:dje för min musik.  


Un Dia A La Vez → En dag i taget. 1:a eller 2:a textstilen?

YOSEFINE

Första textstilen var as snygg! ;)

2010-02-07, 21:06:28
Hadiley

SV: jag håller med dig!! självklart ska man uppleva saker!! =)



jag tyckte om första textstilen! fast den andra va också snygg... åh.. svårt val!!

2010-02-07, 22:10:01 http://hadiley.blogg.se/

Name:
???

E-mail:


Website:


Words:


Trackback
RSS 2.0