I am done, smoking guns

Jag är trött, trött på att försöka. Jag är trött på att försöka få din uppmärksamhet, jag är trött på att jag bara får den bara när det passar dig. Jag är trött på att bli ignorerad. Jag är trött på att vara orolig. Vi har den speciella kemin. Vi har allt, vi har det. Have we already lost it all?

På onsdag drar jag, Natacha och Otilia upp till Göteborg för att heja på Robin och CO när dom spelar fotboll, för att supa oss fulla och för att sova i en bil. Det kommer bli den bästa roadtrippen ever, det kommer bli fierce. Jag längtar så jävla mycket! Bara för att mina brudar är bäst.

Jag kommer inte skriva ett skit här på några dagar. Or even weeks. Love.




jojo

du är väldigt söt! och din blogg var fin!

2010-09-30, 22:07:34

Name:
???

E-mail:


Website:


Words:


Trackback
RSS 2.0