Let's make out in the middle of the street

Zup. Tog en paus från mitt städande av mitt piss-rum som bara är en röra. Jag måste göra en stor-resning snart. Just can't fucking stand it. Pluset på det så är jag helt ensam. Och det är inte alright, nu när jag är på mitt deppig-tåg. Jag behöver min dude. Jag behöver en kram. Jag behöver en puss. Jag behöver höra hans underbara röst. Jag behöver hans armar runt mig. Jag behöver kl. 23:00 imorgon. Help me, God. Det äter upp mig inifrån.

Idag var vi på Skånes Djurpark med jobb. Mina "jobb-kollegor" och ungarna är ett par helt grymma människor, så vi hade fett kul. Jag blev 10 år igen och skulle direkt springa till Lo-djuren. My favorite. Men han sov. Han låg och snarkade. That ma-f*cker.

[ Varning för endast djur-bilder. Människo-bilderna finns på Natacha's camera. ]






Name:
???

E-mail:


Website:


Words:


Trackback
RSS 2.0