JACKASS,

I can't sleep så jag drogar Jackass istället. Som vanligt skiter jag i att plugga och jag får väl betala för det imorgon när jag sitter på med provet framför mig, heheh. Jag är för lat för att öppna ett mejl. Vi var på Bakken i fredags, det var fierce! Bilder kommer upp imorgon → finns redan över hela fejjan. Det måste göras om i sommar, brudar! Efter Bakken så drog vi till The Tivoli. Igår firades Marcus, grattis återigen till examen! Efter ett litet firande av han drog jag och Natacha till Josephine's hemmafest. Vi stannade bara där en liten stund innan vi drog hem, och jag decka typ dirr. Idag så har jag varit på besök hos min lillasyster och styvmamma i Kristianstad, så egentligen är jag helt död. Men ögonen vill inte stängas. Bu-fucking-hu. Nu ska jag fortsätta dregla framför Jackass och drömma mig bort med mannen här under.


Name:
???

E-mail:


Website:


Words:


Trackback
RSS 2.0