Stuckinthemoment

Nu har jag äntligen packat färdigt, tror jag? Känns som om någonting är glömt. Sjuk som ett as var jag när jag vaknade imorse så denna dagen har jag nästan bara snoozat och packat. Vilken jävla beslutångest man kan ha när man ska välja kläder och fan vilka dåliga val man har också. Fyfan vad jag ska shoppa där nere alltså. Vi får ju la se hur många Converse jag drar med mig hem.

I tisdags firade vi Annie på Hamnkrogen, det blev en helt grym kväll med kalla stora glas med öl och en massa fylleskratt. Imorgon kör vi igen, fast denna gången förfestar vi @ Annie's place och på kvällen drar vi till stan och dansar på The Tivoli. Vid ca O2:3O får man ta sin fulla röv och dra sig mot knutan, där vi tar båten till Danmark för på morgonkvisten drar man till Turkiet.

Fyfan vad det ska bli skönt att slippa Sverige i två veckor. Sola, bada, shoppa och dricka goda drinkar. Bara leva.

Jag har 1OOO anledningar till att älska dig.
[klick ↑]

Abi! ^.^

Fin blogg! Kika gärna in på min också!



Kram!

2010-06-03, 19:08:59 http://eeverythiiing.blogg.se/

Name:
???

E-mail:


Website:


Words:


Trackback
RSS 2.0