Who's gonna lift your feet right off the ground?



Njuter av Jared Letos röst medans jag söker efter den perfekta höst/vinter-jackan.
LÄNK -> En höst-jacka från H&M är på väg hem till mig men jag är inte säker
om jag blir tillfredställd med den. Jag vill ha en annorlunda jacka. Som sticker ut.
Idag blir det en dag utan att behöva drunkna i en bok, ingen press.
Ikväll ska jag ta det lugnt. Som jag gjorde igår. Unna mig något speciellt.
Som två hembakade muffins som min storasyster har gjort.

Idag är det 4 månader för mig och min dude. Men det blir inga pussar idag.
För grabben är och snorklar bland Nemo-fiskar i Röda havet. Jag är lite avundsjuk.
Bara lite. Eller mycket. Pussarna får vänta tills på onsdag nästa vecka.
Du får mig att le som ingen annan, Victor. Min prins. Min dröm.


Name:
???

E-mail:


Website:


Words:


Trackback
RSS 2.0