I ANSWER YOUR QUESTIONS

fick ett mejl av en jättesnäll läsare som tyckte att eftersom jag har en musikblogg så kunde jag likabra göra denna listan :)) och ja, har ju inget bättre för mig så varför inte.

1.  Din absoluta favoritlåt just nu?
dead by april - where I belong

2. Vilken var din första största idol?
hade ingen "första största", alla är idoler för mig.

3. Vilken är din/dina största idol(er)?
nickelback &dead by april - spelas alltid i hörlurarna.

4. Låtar som betyder jättemycket för dig?
alla låtar betyder mycket för mig men det finns en låt som verkligen är speciell, chris daughtry - home.

5. Har du träffat/sett nån artist nån gång?
ja jag såg destinys child live för några år sedan, och så vet ni ju allihopa bästa dagen i mitt liv - nrj in the park i malmö där jag fick se mitt favoritband dead by april live :))

6. Låt du gråter till?
evanescence - my immortal..

7. Vilken artist vill du verkligen se just nu?
nickelback ..hade varit så jävla underbart, hade nog inte överlevt! ♥♥

8. Om du bara fick behålla en enda skiva och bara lyssna på den, Vilken skiva hade du valt?
nickelback - the long road.

9. Om du bara fick välja en låt då?
fan, för svår fråga haha, kan inte bara välja en.

10. Om du fick välja vilken artist i hela världen, vem du ville, vem skulle du spendera en vecka med?
ahdu, chad kroeger fan.. men ändå hade varit fett kul att hänga med lady gaga (:

11. Om du fick ta med dig 5 stycken kändisar till en öde ö, vilka hade fått följa med?
haha jag kan verkligen inte välja.
Michael Jackson | Minnesblogg

Ha en bra dag!

2009-08-28, 20:16:24 http://mjackson.blogg.se/
In memory of MJ

Sv: Ja! Håller med. Jag tror att det är fejk för precis som du sa, varför skulle hans familj ha en memorial för honom då? Och polisen skulle ju ha märkt om det var så, men det var ju likt, alltså, kläderna, och bokstäverna på bilen, fast jaa.. man vet aldrig, men jag tror inte på det.



länge leve kung Michael haha <3

2009-08-28, 23:00:09 http://inmemoryofmj.blogg.se/
http://mielekki.blogg.se/

Haha vad kul! Tack för svaren! <33

2009-08-28, 23:06:01 http://mielekki.blogg.se/

Name:
???

E-mail:


Website:


Words:


Trackback
RSS 2.0