25 FUCKING SEPTEMBER 2OO9 ♥


Ni är min största kärlek, min enda kärlek. <3

Asså det är fortfarande så overkligt. Jag stog längst fram, jag fick röra alla, Jimmie höll mig hårt i handen.. Jimmie lutade sig exakt brevid mig och sjöng rakt i mitt öra.. Pontus höll min hand, han kollade mig rakt in i ögonen och sjöng.. Jag fick spela på Johans elgitarr.. Marcus höll mina händer och försökte dra upp mig på scenen, Alex tog min hand... Jag har rört mina älskade pojkar, jag är så JÄVLA lycklig. Vilken jävla konsert det var, helt underbart.. All smärta från trycket av dom där bak försvann när mina pojkar stog framför mig.. Allt runt omkring mig försvann!

Det blev inte så många bilder, det blev typ 3 st som blev bra och en typ 16-sekunders video.. Men jag passade inte på att foto och sånt när dom kom exakt framför mig, då passade jag på att bara njuta som fan + En signerad CD/DVD har jag också!


Johan Olsson ♥


Den bästa bilden vi kunde få på Jimmie ♥ , haha jag ville helst lyssna istället för att fota en massa.
maria

fyfan, det låter ju helt underbart :D glad för din skull!

2009-09-26, 18:37:48 http://heroinecrush.blogg.se/
Shqipe

ooooh vill bara vrida tbx tiden ! (L)

2009-09-27, 13:24:48
- Therese -

Musik och konserter kan verkligen göra underverk. Det är fantastiskt :)

2009-09-29, 22:13:26 http://terees.blogg.se/

Name:
???

E-mail:


Website:


Words:


Trackback
RSS 2.0